OfisZamanı Çalışma Zamanı Takipçisi
OfficeTime, serbest çalışanlar ve küçük ekipler için tasarlanmış sezgisel bir zaman takipçisidir. Kullanıcılara saatleri ve masrafları kolayca yakalama, projeleri takip etme ve birden fazla zamanlayıcıyı yönetme imkanı sunan dengeli bir özellik ve kullanım kolaylığı sunar. Proje ve kategoriye göre izleme, birden fazla saatlik ücret belirleme ve görevleri hızlıca değiştirme yeteneği ile OfficeTime, verimli zaman yönetimini sağlar.
Kullanıcılar, herhangi bir uygulamadan veya kilit ekranından izleme, verileri Excel veya Numbers'a aktarma, özel tarih raporlama, Mac veya PC'deki OfficeTime ile senkronize etme ve Apple Watch'ta izleme gibi gelişmiş özelliklere erişmek için tam sürüme yükseltme yapabilirler. %100 mutluluk garantisi ile OfficeTime, artırılmış üretkenlik için kapsamlı bir zaman takip çözümü sunar.